Recenzie (1 058)
Fantomas sa hnevá (1965)
Opět skvělý kousek francouzské komedie. Sice dvojku považuji za nejslabší z trilogie, ale i tak jsem se u ní výborně bavil. Kéž by existovalo více podobných filmů. Připadá mi, že těch skutečně dobrých komedií poslední dobou moc nepřibývá a ty starší ztrácí lesk.
Seber prachy a zmiz (1969)
Humor Woodyho Allena mě míjí absolutně v každém jeho filmu a u Seber prachy a zmiz jsem se o tom zase přesvědčil. U komedie očekávám, že se budu bavit. Nestalo se.
Happy Tree Friends 3 - Třetí úder (2004) (video kompilácia)
Neviděl jsem to celé, půl hodiny mi úplně stačilo. Humor založený na debilní zápletce, která končí smrtí... zlatej Itchy a Scratchy.
Lupin III: Cagliostrov hrad (1979)
Mijazakiho animované filmy mě vždycky bavily, no, asi jsem právě objevil výjimku. Pointa i příběh sám mi vůbec nesedí. Čekal jsem o dost víc.
Ťažký deň (1964)
Obávám se, že kdyby zde nehráli Beatles, tak vysoké hodnocení by film nikdy nezískal. Britský humor je sice přitažlivý, ale není mu zde dáno tolik prostoru, bohužel.
Na titulnej stránke (1974)
Některé starší komedie mají, musím uznat, co nabídnout i dnes. Na titulní straně jde o nadčasový humor a obratné dialogy. Na druhou stranu jsem se za celou dobu pořádně nezasmál, což je jediná věc, kterou od komedie vyžaduji.
Popoluška (1950)
Toto pojetí Popelky mi sedělo zatím asi nejvíce, příjemná a velmi milá podívaná..
Lucky Luke: Daltonovci na slobode (1978)
Humor pro idioty, fakt. A podtrhává to neuvěřitelnej pěveckej výkon Rychlýho Petra. Že mám animované pohádky rád, tak tohle mě úplně minulo...
Asterix a Kleopatra (1968)
Asi nejslabší animovaný Asterix. Mám rád všechny díly, ale tenhle jediný mi moc nesedí.
Svätý rok (1976)
Lehce nadprůměrná komedie s vynikajícími herci, zápletkou a lidskostí.