Recenzie (113)
Where the Boys Aren't 17 (2003)
Asi nejlepší díl z celé série,objevily se zde hvězdy nejvyššího kalibru!! :-)
Děti zítřků (1980)
Idealizovaný film, těžko ho hodnotit, herecky zdařilé, ale není to můj šálek čaje!! Každý si musí udělat obrázek sám k tomuto filmu.
Faktor strachu (2001) (relácia)
FAKTOR STRACHU = FAKTOR HNUSU :-((
Pán Včielka (2007)
Absolutně mě tento film nebavil, nezdálo se mi tam ani nic směšného, až do konce jsem to vytrpěl. Nazvat to komedií je hodně odvážné a děj o ničem. Ztráta času!! A jediné,za co dávám hvězdu je Jerry Seinfeld. :-((
Sněhurka a sedm trpaslíků po 10 letech (1999)
Sex s trpaslíkem,jinak nic zvláštního,za co by film stál!! :-(
Das Mädchen Internat (1998)
Nebýt Kelly Trump,tak je film nedívatelný co se týče hééééééreček. Klasika,kterou musel vidět každý kluk,nebot se to kopírovalo a šířilo jako smrad! :-)
2012 (2009)
Je rok 2012 a prostě tento film "2012" byla nutnost letos vidět. Vizuálně dobře zvládnutý, ale ten příběh neměl vzniknout! To co hlavní hrdinové bez problému zvládají,by se nemusel stydět prvotřídní kaskadér. Tolik náhod a úniků smrti jsem ještě neviděl. Hrdinové by měli umírat,ale v tomto filmu mi připadá,že by je neskolil ani Predátor ze stejnojmenného filmu. Mimo efektů můžu jen vyzdvyhnout nápad záchrany lidstva. Ale i tak si tento film 3 hvězdy zaslouží,sice slabé,ale jsou tam. Tečka!!
Lidská stonožka 2 (2011)
Tak i já jsem shlédl tenhle "snímek" a musím říct,že tak hnusný film se jen tak nevidí. Jsem zvědav,co nám režisér připravý do 3.dílu. Dát odpad by nebylo fér, snaha tam totiž byla,i když film sám o sobě je docela co do děje nezáživný. Hl. "hrdina" je vybrán dobře a díky němu přidávám hvězdu navíc!
Caligola: La storia mai raccontata (1982)
Absolutně nezáživná podívaná,ani zmíněná "lákadla" nemůžou tento film nadhodnotit. Rozhodně ztráta času!! :-(
20 000 miľ pod morom (1997) (TV film)
Nebýt Michaela Caina tak stál film za ....!!! Divím se,že se vůbec tohoto projektu zúčastnil. Už 1 hvězda je moc!! :-((