Recenzie (1 199)
Bryan Adams - Run To You (1984) (hudobný videoklip)
Probably nejlepší věc, text, hudba, projev, všecko
Bryan Adams - Summer of 69 (1984) (hudobný videoklip)
Moje favorite part je Ain't no use in complainin', when you've got a job to do!
Bryan Adams: Cuts Like a Knife (1983) (hudobný videoklip)
It cuts like a knife, But it feels so right <3
Najkrajšia hádanka (2008)
Come on. Tohle prece nebylo vubec spatny. Troška tu ze sebe ještě dostal zbytky čehosi.
Čierna krv (2007)
Kuaaaa, konečně pořádnej film pro mě. Daniel tady hraje jak Bůh. Miluju jeho akcent, precizní vyslovování slov a pohledy. Hlavně ta zadostiučiňující last scéna
Sly (2023)
Ja na Slye prostě nikdy nedám dopustit. Tw část, kde mluví o tom, ze jsme poddajnej jíl, a je důležité, jaké rýhy vám tam kdo v dětství zareje, to mluvil o sobě. Zpytovani svědomí, ve stylu, cos dělal, když byly tvoje děti takhle velké, já mu zkrátka veril
Horúčava (2022)
Kdyby to skončilo tak, jak to začínalo, jakožto chtějící se holky a nakonec trojúhelník a nějak se to motat kolem toho, dal bych asi za 3. Kdyby byly hodně dobrý scény třeba i za 4****. Ale jak si to začalo hrát cca v1/3 na thriller/detektivku, tak to šlo hodně rychle do kopru.
Wrestleři (2023) (seriál)
Mně to bavilo, musel jsem dát za 5***** Al Snow je srdcař a musí být super mít někoho takového v blízkosti. Snad vydržijou no. Potěšila mě cameo účast Diamonda Dallase Page v posledním díle.
Šest směšných (2015)
Já zcela proti svému přesvědčení dám o jednu * více, než bych za normálních okolností asi dal. Ten film je absurdní, totální cypovina. Ale Vanilla Ice mě potěšil a ta scéna s gangem s páskou přes oči mě fakt pobavil. Je to blbé, ale asi mi to nějak sedlo v této těžké době :D
Happy Ending (2023)
Není to nic extra, ale kam ón 46%? Už proto musím dát za 4. Viděl jsem teď v poslední době takový sra*ky, že mi tohle přišlo docela dobrý. Aspoň ti herci jsou fakt přesvědčiví