Recenzie (82)
Vládkyňa zla (2014)
Na Maleficent jsem se těšil od prvních fotek Angeliny, coby hl. postavy a především tahouna celého filmu. Děj prozradí, že všechno není tak, jak se na první pohled zdá. Příběh, odehrávající se na druhé straně barikády s triem praštěných kmotřiček, v nádherném prostředí, kouzelnou animací a s božskou Angie. (90%)
Machete zabíja (2013)
Rodriguez je pro mě nepochopitelný... Proč točí tak strašné filmy..je to jeho styl, ale prostě proč ??? Planeta Teror bylo něco skvělého, zábavného, ale tahle blbost(vlastně všechny ostatní filmy, které jsem viděl od RR) ... NE! A nezachrání to ani dobré obsazení. Dvě * jen z milosti. (30%)
Dovolenka za trest (2014)
Duo Sandlar-Barrymore v tom umí chodit a tak jsem byl svědkem další velmi příjemné komedie s nevtíravým humorem a nádherným prostředím Afriky. (76%)
Na vine sú hviezdy (2014)
Film, který hraje na city...ale daří se. Příběh dvou mladých lidí, zkroušených rakovinou se spoustou sarkasmu v hl. roli. A já miluju sarkasmus. Bez debat je kniha lepší a právě proto "jen" 4*, protože jsem možná čekal něco víc, ale s výsledkem jsem spokojený. (72%)
Apokalypsa (2006)
Můj úplně první nedokoukaný film. Je to hrozná blbost a na to abych dal odpad, mám SMG až moc rád.... děj jsem po hodině vůbec nechápal, nepřišlo mi to ani vtipné, akční.. dramatické.. prostě vůbec nic.. nechápu
50x a stále po prvý raz (2004)
Viděl jsem jednou, dvakrát, třikrát.. zkrátka tohle neomrzí. Adam Sandler nepůsobí tak přehnaně jako v jiných filmech a spolu s milou a neodolatelnou Drew tvoří skvělý pár v nádherném prostředí Hawaie. Kéž by takhle pohodových filmů bylo víc...(94%)
Ten, kto stojí v kúte (2012)
Procítěný příběh plný emocí(a je to nakažlivé!). Z filmu sálají neuvěřitelně reálné pocity a dojmy jsou o to silnější. Já se smál, když Charlie byl šťastný... já měl špatnou náladu, když Charlie brečel.... jedno mu závidím a to TO, že se v jistých chvílích "cítil nekonečně..." (93%)
Divergencia (2014)
Jsem asi jeden z mála uživatelů, co četli i knihu a film se s ní nedává srovnávat, protože to, čeho jsem byl svědkem vidět, byl v první řadě šok. Kniha měla tempo, měla spád a nemohl jsem se od ní odtrhnout, to o tomhle přenesení na plátno říct nemohu. Většina herců se na své role absolutně nehodí - Kate(bohužel nesplňuje ani v nejmenším úlohu hl. padoucha) , Zoë, Tobby, Ansel a už vůbec ne Shailene (kterou budu muset ještě nějak přežít ve Hvězdách). Celkově to působí strašně "uměle" a stopáž přes 2 hodiny tomu taky nepomáhá. Můžu pochválit skvělou titulní píseň, pěkný vizuál a povedené akční scény. (60%)
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Vážně, vážně nerozumím popularitě TBBT. Dobrý vtip, aby člověk hledal lupou a k tomu hromada nesympatických postav. :/ (45%)
Čarodejnice (1998) (seriál)
Co napsat k seriálu na kterém jste vyrůstali? Snad jedině, že jsem ho miloval, miluju a budu milovat. Právě díky Čarodějkám jsem se stal velkým fanouškem magie, ale co je důležité ! Tento seriál je mnohem víc než o kouzlech a soubojích s démony... je o rodině, lásce, síle přátelství a soudržnosti. Je mi jedno jaké je kolísání a stoupání kvality jednotlivých sérií, vždy se na to rád podívám znovu, zapomenu aspoň na chvíli na problémy okolního světa a nechávám se unášet tím kouzlem nostalgie (100% je málo)