Posledné recenzie (4)
Očista (2013)
Míň sympatickýho tvora, než v tom malým sráčovi jsem neviděl ani nepamatuju. Jestli vůbec. Námět? Dobrý. Zpracování? Taky. Ale uvažování maloměšťáckých a zbohatlických hlavních hrdinů majících plnou prdel morálky...tomu by nevěřila snad ani Matka Tereza...
Youngblood (1986)
Každé ráno, které jsem se budil na zimáku v šatně po propařené noci mě budil tenhle film. Hokejová klasika všech klasik. Filmově stojí za míň než starou bačkoru, ale netancující Swayze, v té době potupa vzniklá oholením rozkroku a půvabná rolbařka ve spojení s nostalgií a vzpomínkou na spoluhráče, jenž v alkoholovém opojení pronesl kompliment Yoongbloodovu zadku, který se pak snažil zakecat záměnou polohy, si snad nezaslouží míň než mé hodnocení :D
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Krásné prostředí Nového Zélandu, nad očekávání krásně a netrpaslicky vypadající trpaslíci (Kili, Fili...) a nad očekávání dlouhá stopáž z Hobita rozhodně nedělají film "nad očekávání". Zbytečné pasáže se střídají s vleklými pochodovými a řečnickými. Nicméně je to Středozemě, starý dobrý kraj a pár úsměvných míst (Radagast a houbičky) proto 4*. A ještě mě tak napadlo...až budou dostupné všechny tři filmy, tak si s nimi dám závod ve čtení a věřím, že to zvládnu rychleji :)