Recenzie (104)
Frozen (2010)
Damy a panove, kaslu na vsechny a z naprostou uprimnosti pisu, ze neco tak stupidniho a neskutecne nudneho jsem uz dlouho nevidela. Takhle ze vypada dramatycky boj o zivot a jeste navic ty keci k tomu, uprime jsem jim vsem prala tam chcipnout . Mrzi me to a nechapu hodnoceni ostatnich uzivatelu (diky kterym jsem cekala mnohem vic). Pri sledovani mi akorat tak byla zima.
Bournov odkaz (2012)
Vsimli jste si nekdy jak divny ma prsty Jeremy Renner?
Let (2012)
Rekla bych ze Denzel je sazka na jistotu, i v tomto pripade odvedl standartne dobrou praci , kterou jsme uz bohuzel videli mockrat tak ze me to nijak neomracilo. Jedine co me skutecne bavilo byl zacatek a pak uz jsem jen cely zbytek filmu cekala, az si ozrala prizna ze je ozrala.
Taxidermia (2006)
film o takove normalni rodince , vycpanych zviratcich,velkych lidozravych kockach, miminkach s prasecim ocaskem ....
Equilibrium (2002)
Uprime nebyt Bale film by zapadl do naprosteho prumeru a pritom myslenka byla velmi zajimava. kdyby se za kazdou cenu nesnazili tak moc tocit na efekt a pro prachy.
Fontána (2006)
Prome zvlastni filmovy zazitek a spousta rozpacitych pocitu.
Hmla (2007)
Libylo se mi velmi sline znepokojujici ztvarneni stisnene atmosfery . sci-fi dobre, jako horor to taky fungovalo . Divim se z meho pohledu nizkmu hodnoceni ostatnich.
Vyvolený (2000)
Skutecne misticky film.
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
jednoznacne muj nejoblibenejsi dil.
Anglický pacient (1996)
Davam ctyri ale ta jedna je vyhradne pro Fiennese pro ktereho mam neskutecnou slabost. Jinak na romantiku moc nejsem...