Recenzie (1 120)
Projekt X (2012)
Jak se stát hvězdou Emerické střední školy? Vypalte barák rodičů a baráky sousedů za zvuků řízné jou jou hej hou hudby, madafaka!
Vo štvorici po opici (2009)
Opravdu zábavné a to v každé minutě. A tak to má být, ne?
Medzi vlkmi (2011)
Film je mi hodně sympatický pro jisté vizuální části, méně sympatický pro ztvárnění vlků jako stádo mutantů se svítícíma očima a vydávající zvuky rozčileného drtiče odpadu a jistých logických kiksů a nejistot. Ostatní prvky, tedy herci, prostředí, kamera, hudba jsou fajn a i napětí je přítomno. Jinak je to víceméně nepozitivní, téměř beznadějná a nekompromisní drsňárna. Právě ta beznaděj žene "partu"větších či menších zoufalců někam, kde ani neví kam. Film doporučuji ufňukancům, kteří si myslí, že jsou v bezvýchodné životní situaci. Možná, alespoň po dobu stopáže filmu, na svůj život začnou nahlížet malinko jinak. A rozhodně doporučuju zůstat u filmu až do posledního titulku, následuje několika vteřinový záběr, který udělá pěknou tečku.
Vymáhači (2010)
Parádní akční drámo se skvělým vývojem, nějakou tou krvavou lázní a výborným koncem. Hlavně to není až tak tupé, téma je docela vážné, chvílemi se tak i film tváří, pak jej "odvážní" masově vraždící scény jak z Resident Evilu, vcelku mě film ale mile překvapil a milovníkům sci-fi s uznalým pokýváním doporučím.
Denné svetlo (1996)
"Americký akční film".
Americká noc (1973)
Velice příjemný film, dobře plyne, bez zadrhnutí, je to vážně jako zcela reálně a uvěřitelně sledovat vznik filmu. Nic takového jsem ještě neviděl. Mnoho komických prvků i ve scénách, které jsou napínavé, takže taková lehká tragikomedie. Jednoznačně dobrá přehlídka hereckých charakterů a toho, jak vrtkavé natáčení může být. Bavilo mě to.
Drive (2011)
Excelentní tempo, neutěšující klid ostře kontrastující s náhle explodovanou gradací, následováno opět dalším neklidným klidem. Grandiózní atmosféra, fantastická hudba a hluboce procítěné role herců. Scénář ani kamera se s ničím nepáře, když krev a násilí, tak ospravedlnitelně, nic není prvoplánovité. Toto je film, ne žádná naháněčka ve stylu rychle a zběsile. Vřele doporučuji.
Zmluva s vrahom (1990)
Přesně takovému filmu rozvleklost a málo slov svědčí. Skvělý filmový zážitek z kina s ROZUMNOU stopáží.
Le Havre (2011)
Divné, avšak typicky severské, říkal jsem si na začátku filmu. To mě film ještě příběhově nijak extra nezaujal, pak jsem se sžil a sladil s oním zvláštním vystupováním postav a divadelními dialogy a byl to nakonec fajn zážitek. Od půlky se pak začně hláškovat v každé druhé větě, samotné scény jsou krásnou přehlídkou chytrých vtipů a zakončení filmu je ve všech směrech krásné. Překvapující, dobrém smyslu, je retro vizáž postav, rekvizit a prostředí, zasazená do soudobého děje a období a přitom ve zvláštní souhře. Viděno v letním kině. * * * ++, ale rád se přikloním ke čtyřem.
Dům z malých kostek (2008)
Melancholické, smutné, ale příběhově hezké. Je fajn, když se film umí vyprávět jen obrazem, beze slov. Pěkných 12 minut.