Obľúbené filmy (10)
Počiatok (2010)
Temný rytier (2008)
Batman a Joker. Legendární postavy Nolanovy sbírky hvězd. Jako první ze série jsem viděl tento film a pak jsem to samozřejmě hned napravil (týž den:-) Nemůžu hodnotit film samotný, ale musím ho hodnotit jako sérii Batman začíná, Temný rytíř a Temný rytíř povstal. Temný rytíř je nejlepší. 100%. Jednička je tak 90% a trojka tak na slabších 90%. Dohromady prostě a jednoduše 5 hvězdiček a nejlepší filmová série, kterou jsem zatím viděl. Ani Matrix mě tolik neoslovil.
Dokonalý trik (2006)
Avengers: Pomstitelia (2012)
Thor (2011)
Iron Man (2008)
Looper: Nájomný zabijak (2012)
Divoký Django (2012)
The best. Tak bych to popsal. Víc slov netřeba. Koukněte a uvidíte sami o čem mluvím. :)
Muž z ocele (2013)
Mám takový pocit, že tohle natrhlo zadek Marvelu hodně slušně. Tohle byla prostě bomba, která musela z křehkého rozjezdu explodovat. Jediné, co se mi trošku příčilo, bylo obsazení Lois. Věděl bych o lepších :)