Posledné recenzie (27)
Gravitácia (2013)
Film dělaný efektně s efekty na efekt, ale mně to opravdu u podobných filmů občas stačí. Vizuálně nádhera. Potěšil prima fórek s všudypřítomnou propiskou, to se povedlo :)
Rivali (2013)
Top 3 je pro mě překvapením, nicméně parádní zážitek na 5 hvězd to byl určitě.
Pod kupolou (2013) (seriál)
Ze začátku jsem nad tím už pomalu lámal hůl, ale od nějakého 4. dílu rejžové konečně začali řadit vyšší stupeň a teď se nemůžu dočkat finále první řady. Místy to působí lehce nízkorozpočtově, místy nelogicky a některé klišoidní roubované dialogy taky trochu kazí dojem, ale jinak pohoda jazz. (Ne)podobnost s knihou je mi totálně jedno.