Posledné recenzie (10)
Megažralok versus crocosaurus (2010)
Když si pomyslím, že jsem původně chtěla jít spát!! Málem jsem přišla o tento poklad, to bych si v životě nikdy neodpustila! V tomto filmu je úplně všechno - obloukový výboj, hydrosonické koule, pouťový mechanický žralok na klíček, který mlsá ponorky a obří krokodýl kladoucí super vejce - když k němu přiložíte ucho, slyšíte malému krokoušovi tlouci srdce. Nebo počkat, on ta vejce vlastně klade žralok!!!! Anything can happen... a pozor, bonus! Existuje i film Megažralok vs. obří chobotnice - tady navíc hraji i Lorenzo Lamas a má culík!!!!
Mama (2013)
Netajím se tím, že bych šla do kina na cokoliv, co prošlo kolem Del Tora. A Mama mě nadchla. Mikropříběh zoufalého ducha matky zabolí snad každou průměrně empatickou osobu a víc se o něm rozepisovat nebudu kvůli spoilerům:-) Kvalitní filmařina, napínavá atmosféra linoucí se celým filmem. Minimum vyloženě nechutných scén (prakticky žádné), zato konstantní mrazení v zádech a takové to příjemné "bojim, bojim".
Varšavské ghetto (2005)
Tak já nevím, člověk aby se Varšavské ghetto pomalu bál pustit, když čte všechny ty zklamané komentáře. Docela nechápu, co mnohým tak vadilo. Na hraný dokument byly herecké výkony slušné, příběh jak jinak nepříjemný a skličující. Tento film nebyl vyloženě šokující a brutální, prostě zaznamenal velmi smutný příběh jedné židovské rodiny a nemyslím si, že měl někdy ambice konkurovat Pianistovi...