Posledné recenzie (5)
Hostiteľ (2013)
pre mňa úžasný filmový zážitok.Až nato že hlavná hrdinka bola troška coura ;D Nemožem tomuto filmu nič vytknúť.
Scary Movie 5 (2013)
Jedna hviezdička za ten začiatok s Lindsay a Charliem. Inak nuda a strašne trapné. Taktiež mi chybala Cindy a Brenda. Tá blondinečka s high school musical sa mi tam vobec ale vobec nehodila.
Evil Dead (2013)
Nechápem prečo tak nízke hodnotenie, mňa to bavilo od začiatku až po koniec som sa nenudila. A to tu už davno nebol horor pri ktorom mi tuhla krv v žilach. 1 hviezdička dole kôli pár trapným komedialnym kúskom.