Obľúbené seriály (10)
Bratstvo neohrozených (2001)
Pacifik (2010)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Hrdinovia (2006)
Nezvestní (2004)
Arrow (2012)
Zatím jsem viděl dva díly a vypadá to kvalitně. Časem to bude možná stereotypní (Zabít a vyškrtnout z deníčku).