Obľúbené seriály (6)
Teória veľkého tresku (2007)
Pár sérií už jsem s bráchou viděl a jedno je jisté...o zábavu a úsměv na rtech,mám postaráno v každém díle :)
Simpsonovci (1989)
Kdo by tyhle žluťásky neznal? vysílají se v 70ti zemích světa, 22 let v americké televizi a pořád to je zábava...doufejme,že to jentak neskončí --->100%
Hrdinovia (2006)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Bol raz jeden život (1987)
Francouze moc nemusim,ale za Pevnost Boyard a za tenhle kreslený a poučný skvost je obdivuju! Pamatuju si,jak jsem tenkrát čekal jen na Úterky či Čtvrtky až bude Vega nebo Magion,abych mohl hltat bílý krvinky,jak se perou s bakteriema a bacilama :) Na svou dobu dokonalá pohádka a pro mě stoprocentní ...
Akty X (1993)
Jeden z nejlepších seriálů, kterej byl kdy natočen...to tajemno a nevědomost,mě vždycky doslova přibetonovaly ke křeslu a jen mě mrzí,že po druhé sérii šla kvalita dolů, jako úroveň našich politiků během posledních 10ti let...ale i tak si tahle kultovní pecka 90% zaslouží :)