Recenzie (33)
Taxi 5 (2018)
Starý dobrý taxi bylo super. Všechny čtyři díly. Tohle je nechutnej, divnej pokus o něco, co fakt nevyšlo. V hlavní roli týpek alá francouzský Vin Diesel. Z původních herců uvidíte akorát komisaře Gilberta (Bernard Farcy) a Alaina (Edouard Montoute). Já nevim, že raději nevymyslí nový film, než aby se pokoušeli navázat bez původních herců na něco, co nemá hlavu ani patu. Dávám jednu hvězdičku asi za to, že jsem slyšela starou dobrou hudbu, viděla pěknou neteř Daniela a občas dobrý vtip. Jedno vím jistě, už se na to nikdy nepodívám :)
Na hrane zajtrajška (2014)
Spousty věcí mi to pripominalo z jinych filmu ale rozhodne je to film, ktery si zaslouží pozornost :)
Percy Jackson: More oblúd (2013)
Tesila jsem se a bylo na co. Od prvni do posledni chvile jsem si film uzila.
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000) (seriál)
Jeden z nejoblíbenějších seriálů.
Noc v Roxbury (1998)
Nejhorší film mého života. Větší pi*ovinu jsem v životě neviděla.
Dočkáme sa Ježiška? (2013)
Z tohohle se stane můj oblíbený Vánoční film. Vše dobře natočené, jen mi k tomu chybělo pár věcí jako lapeni kostelnika a zjištění otcovství michala a honzy :-) za mě super, nechápu tak záporné hodnocení.
Gravitácia (2013)
Nuda, nuda a zase nuda. Nebýt v kině efektů 3D a vynikajícího výkonu Sandry, tak jsem bývalá odešla už po 10 minutách.
Hořící keř (2013) (TV film)
Výborní herci, smutný ale hrdinsky příběh, jen to mohli protáhnout na sametovou revoluci, tím myslím víc dílů.
Hrátky s čertem (1956)
Vtipný, pohádkový, krásný a moudrý.
Dařbuján a Pandrhola (1959)
Nádherně zahraný, vyníkajíci herci, pěkná muzika, hezké kulisy a ten příběh je dokonalej :)))