Recenzie (138)
Terminator Salvation (2009)
za efekty 5 hvezdicek, za pribeh 2 takze budu hodnej a za 4
Mrtvý sníh (2009)
No tenhle film není nijak úžasný, takže za normálních okoloností bych mu dal 50%, ale umí si dělat legraci sám ze sebe a je to prostě takový klasický béčko, u kterýho se nemusí moc přemejšlet. Ale bavil jsem se i přesto, že dost věcí bylo předvídatelných...
Blesk (2008)
Co se mi na to fakt líbilo, byli nejlíp udělaný holubi jaký jsem kdy v animáku viděl...
Reeker 2 (2008)
trochu horší než jednička, ta nebyla tolik vysvětlovací... neboli pro blbý..
Černé ovce (2006)
Ultra hardcore masakr... na to se nedá říct nic jiného. Závěrečná scéna se psem mě naprosto rozsekala.
Ip Man: Zrodenie majstra (2008)
Musím uznat, že už se mi dlouho nestalo, že bych koukal na film s takovou radostí a nadšením jako na tento. Výborné.
John Q - Srdce pre syna (2002)
Já nechápu, že se to tady lidem moc nelíbí, mě to náhodou chytlo...
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
Čortův hráád, tam strašá!!!
Krakonoš a lyžníci (1980)
KLASIKA! Snad nejhezčí film, který na vánoce navodí tu kouzelnou atmosféru.
Démon pomsty (1988)
Já prostě miluju tu atmosféru klasických béček. Ta kamera, vůbec celkově je to hezky udělaný.