Obľúbené filmy (10)
Osvietenie (1980)
Sedem (1995)
Skvost kinematografie. Thriller tak veľkolepý, že vám ochromí všetky zmysly a vy sa nezmôžete na nič iné ako vychutnávať si tento zážitok naplno....
Zelená míľa (1999)
Forrest Gump (1994)
Drive (2011)
"Napínak" od začiatku až po koniec, ktorý som vôbec nečakal...Skvele som si tento film užil a Ryan, ten bol úžasný...nevedel by som si tento film predstaviť s Jackmanom...
Zombieland (2009)
Sin City - mesto hriechu (2005)
Mne sa to páčilo.Skvelá atmosféra, brilantné vizuálne efekty, skupina tých najlepších hercov, ktorá sa len tak v nejakom filme nevidí a samozrejme ešte Rodriguez zaručili že som bol počas celého filmu doslova na ihlách ako to celé skončí a teda musím povedať, že to skončilo famózne...Teším sa na dvojku...