Obľúbené seriály (9)
Hra o trůny (2011)
sex, drogy a rocknroll
Hviezdna brána: Atlantída (2004)
Pán času (2005)
Teória veľkého tresku (2007)
O.C. California (2003)
Dr. House (2004)
Perníkový tatko (2008)
Čierne vlajky (2014)
Po prvním shlédnutí první serie, kdy jsem serialu moc nevěnoval pozornost a při sledování dělal věci okolo jsem ohodnotil ***, pak jsem ale viděl první díl 2 serie a ten mě tak uchvátil, že jsem se musel znovu podívat na první serii a mohu říct, že to rozhodně stálo za to a po skutečném poslouchání dialogů a dozvědění motivů postav k jejich činům musím změnit své hodnocení na celých 5 hvězdiček.