Recenzie (152)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Do píči...jsem úplně v prdeli...
Medvedík koala sám doma (2005) (TV film)
Těch 5 hvězd je samozřejmě z legrace, protože takovouhle chóvadinu vůbec nemá význam hodnotit. Že bych teď tímto narušil žebříčkový řád...? :-O
Na odstrel (2009)
ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá...když jsem si v půlce říkal, že přece není možné, aby to byla taková kokotina, nečekal jsem, že mě druhá polovina přesvědčí, že nic není nemožné...
Králi ulice (2008)
ježišmarja...
Tango a Cash (1989)
No jo no, to bylo dobrý ;-)
Krvavé pobrežie (2009)
Nutností je sehnat si originální dvoudílnou verzi, jinak nemá valného významu to hodnotit.
Modrý zamat (1986)
A candy-colored clown they call the sandman Tiptoes to my room every night Just to sprinkle stardust and to whisper "Go to sleep. Everything is all right."
3:10 vlak do Yumy (2007)
Šimon a Matouš jedou do Yumy
Deti noci (2008)
Dokoukal jsem to jen abych zjistil, jestli to nebude ještě debilnější, než to celou dobu vypadalo. Bylo.
Speed Racer (2008)
barevné