Recenzie (181)
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Schizofrenní hodnocení - některé díly jsou naprosto dokonalé, co se vtipů a zápletky týká a v jiných si pro změnu říkám "Proboha co je to za nesnesitelnou <-> ta Lilly, otravnou chlapnu Robin, ušláplýho vocasa Marshalla, trapně přehrávajícího Barneyho a totálního joudu Teda." Prostě podobná choroba jako u Přátel - výborně nastartováno, posléze ovšem se u každé postavy vytáhne její charakteristická vlastnost až k nesnesení. Ale jako celek dobré.
Ako ukradnúť Dagmaru (2001)
Postavit film na Sypalovi, to je podle mě nápad předem odsouzený k záhubě a praxe to jen potvrdila. Kdyby se aspoň Martincová pořádně svlékla a ukázala, ale ani to se tam nestalo.
Akumulátor 1 (1994)
Zřejmě nejoriginálnější novodobý český film. Líbil se mi jako žákovi ZŠ v době uvedení, oceňuji ho i nyní. Sympatický hlavní hrdina, dobře vykreslené další charaktery, zajímavá zápletka, laskavý humor, nevulgární erotika. Opravdu moc nerozumím tomu vlažnému diváckému přijetí.
Am (1984) (seriál)
Originální, zábavné, Polívka v nejlepší formě. Hudba solidní.
Anatomie vraždy (1959)
Stewart hraje dobře, ale film jako takový nemá moc co nabídnout. Žádná překvapení, zvraty, odhalení, není tam vůbec nic. Jen se předem určí směr obhajoby a ten se dotáhne do konce. Nic víc.
...a spravodlivosť pre všetkých (1979)
Velké zklamání. Filmy ze soudního prostředí mám hodně rád, ale tohle byl tedy úlet. Už úvodní titulky (a hudba) mě trošku nahlodaly, že se možná nebude jednat o něco napínavého s vygradovanou atmosférou a bohužel, opak nebyl pravdou. Zápletka slaboučká, záporák pořádně nevykreslený, hlavní hrdina naprostý pitomec, všichni přehrávají při už tak slabých dialozích. Ta závěrečná řeč je tedy docela fajn, ale aby ten film zachránila, na to tedy rozhodně nemá.
Autá 2 (2011)
Sešrotujte někdo toho otravnýho Buráka.
Avengers: Pomstitelia (2012)
Čekal jsem prostě daleko víc. Zejména mi tu chybí jakákoliv gradace zápolení se záporákem a vůbec je Loki takový nemastný neslaný a i kolem hlavních hrdinů to bylo málo okázalé a nabubřelé. Když už točím komiksák, tak to má být prostě klišovitá pompéznost a ne konverzační melo-drama.
Babovřesky (2013)
Zkusil sem to, nemám vůči Troškovi předsudky, ale v tom filmu není vůbec nic, opravdu nic. Jen rozpaky.
Barney a jeho přátelé (1992) (seriál)
Katastrofa, dítěti pouštět leda za trest. Ale asi chápu ty, kteří to v určitém stavu ocení...