Recenzie (602)
Kong: Ostrov lebiek (2017)
hezké efekty, ale jinak přehnaná promarněná šance ♣
Vražda v Orient exprese (2017)
s výbornou, pečlivě budovanou, atmosférou, jíž párkrát srazí necitlivé akční sherlockovské scény ♣
Vražda v Orient exprese (1974)
perfektně atmosfericky temná klasika ♣
Vojna o planétu opíc (2017)
chytřejší, emotivnější, ale mnohem pomalejší ♣
Stávka na neistotu (2015)
varovné, očiotevírající, temně lidské, ale bohužel i dost nepřehledné ♣
Patrola (2017) (seriál)
místy neskutečně trapné, ale i přesto poučné a i docela zábavné ♣
Útok na maratón: Teror v Bostone (2016)
zamerizované, přesto neidealizující a nezkrývající, navíc správně syrové ♣
Blade Runner (1982)
temné, místy až děsivé a neskutečně atmosférické a charakteristické ♣
Harley-Davidson: Víc než motocykl (2005)
srdcové, podrobné, dobré ♣
Divoká babská jazda (2017)
slátané, okopírované a vcelku dost zbytečné, i když stále ne nejhorší ♣