Recenzie (26)
Vzduchoplavci (2019)
Velká škoda a promarněná příležitost.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Tak za mne tři plus hvězdy. Ze začátku to má super drive, který to ale v závěru těžce ztratí. Sice precizně zpracovaný, ale neskutečně vyhajpovaný seriál. Závěrečný díl pro mne vysloveně zklamání.
Půlnoční nebe (2020)
Docela mne udivuje nízké hodnocení filmu. Za mne sci fi typu Solaris (nejen díky Clooneymu), má to ten zvláštní půvab beznaděje. Ani jedna dějová linka mi fakt nepřipadá nudná. Super, stojí za to vidět.
Božena - Epizoda 1 (2021) (epizóda)
Docela jsem se na Boženu těšil, protože život Němcové je skutečně zajímavé a mnohovrstevnaté téma. Způsob, jakým - aspoň k první epizodě - přistoupily autorky je ale za mne zoufalý. Nechápu, že ČT na tohle vyplácala finance. Božena na šutru uprostřed řeky, Božena na větvi. To jsou obrazy romantického rozervání. Ach jo. - Doufám, že brzy někdo takhle zmrví i příběh Karla Havlíčka Borovského...
Greenland: Posledný úkryt (2020)
Vůbec to nebylo tak blbé, jak jsem čekal. Napětí, vizuálně celkem fajn, herecky taky. Až na ten očekávatelný závěr, který tam ale asi být musel. A - co si budeme povidat - mezi letošními premiérami to prostě byla pecka. ;-)
Bitka o Midway (2019)
Akce fajn. Ale moc jsem se neorientoval v prubehu bitvy (jakkoli ji znám). Kazdopadne treba ve srovnani s Pearl Harborem hodnotim Midway daleko lepe.
MEG: Hrozba z hlbín (2018)
Děs a hrůza. A těch pár hlášek to fakt nezachrání.
Najtemnejšia hodina (2017)
Výborný film, skvělé herecké výkony.
Červená volavka (2018)
Za mne dobré. I když logika občas dostane na frak, je to thriller a dívá se na to skvěle. 80 % naprosto zaslouženě.
Prvý vo vesmíre (2017)
Výborný film. V zásadě nemám výtku, a přestože jde dnes už o notoricky známou událost, člověk se za ty dva skoro modlí. A to i po přistání. - Skvěle zahraný Korolev Vladimirem Ilinem. - Takové ruské Apolo 13. Což je za mne pozitivum.