Recenzie (46)
Putá vojny (2004)
Tenhle film mě dostal. Jeden z nejpůsobivějších válečných filmů vůbec. Dědula na konci mě dostal a mě přitom asi něco spadlo do oka.
Raňajky u Tiffanyho (1961)
Jako většina lidí na planetě nechápu roli Japonce, nepřišlo mi to vůbec vtipný, rozhodně slabina filmu.
Kladivo na čarodějnice (1969)
Chtěl jsem aspoň, aby inkvizitor šlápl do hovna a posral ho pták, ale ani to mi nedopřáli. Bez příkras, prostě tak jaká historie je, na hovno.
To je ale bláznivý svet (1963)
Výborná pocta černobílým groteskám. Ocenil jsem čůr pauzu uprostřed filmu. Nejvíc mě dostaval McGyer snažíci se dostat ze sklepa: ,,Je to jen pár tyčinek dynamitu, nic víc". Film dost trefně charakterizuje jeho název. Skvěle jsem se bavil.
Nevesta na zabitie (2019)
"Get out" bez černochů a bez kulohryzového napětí. Trochu mi tam chybělo víc revenge momentů, ale fajn oddechovka.
Až po uši - Epizoda 1 (2017) (epizóda)
Hvězda navíc za to, že jsem vidět jak se za Geislerkou cpu husou:)
Dunkirk (2017)
IMAX 70MM = Největší a Nejlepší zážitek v kině!
Jednotka samovrahov (2016)
Připadalo mi to jako by si ve střižně, dali všechny scény z filmu do klobouku a pořádně s ním zatřasli. Natěšenost honem rychle vystřídalo zklamání. Harley a Will delali co mohli, aby z toho udělali aspoň průměr
Rozpoltený (2016)
Od teď jsem již naprosto přesvědčen, že McAvoy zahraje úplně všechno. Od Ms. Doubtfire az po Terminátora.
Star Wars: Epizóda III - Pomsta Sithov (2005)
Zdá se mi trochu přeceňovaný. Má skvělé momenty, ale po několikátém shlédnutí přestávají působit, což se nedá říci o originální trilogii, proto se mi nezdá hodnocení adekvátní. Max. 83% Dávám čtyři hvězdy jen protože je o dva stupně lepší než předchozí dvě monstra.