Posledné recenzie (43)
Jigeum Uri Hakgyoneun (2022) (seriál)
Gwi-nam je prostě nej. Doufám, že to přežil a uvidíme ho teda i v druhé sérii. Jinak seriál je super na odreagování. Předlohu odmítám sice číst, protože se mi nelíbí kresba a ani to není k sehnání, ale už se těším na další zombíky. Cheong-san by se taky měl vrátit, tak snad z něho udělají napůl zombíka :)
Modrá až na kost (2021) (seriál)
Povedený jihokorejský seriál, který je sice trochu předvídatelný, ale to co nebylo předvídatelné byla smrt hlavní postavy. To jsem teda nečekala a přišlo mi to, že během těch 15 minut se toho tam tolik semlelo s tou jeho smrtí, že to mohlo být možná lépe vymyšlené a ne že všichni jsou happy a nejednou bum, přijede na motorce, ujede a pak si hlavní záporák na ni pěkně čeká u sebe.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Super první série, kterou jsme si s rodinou užili, ale... Proboha to si musel obarvit vlasy na tak příšernou barvu?! Doufám, že si to mě to nebude v během druhé sérky moc iritovat.