Recenzie (112)
Senna (2010)
Hitting the Apex mi sedlo mnohem lepe. Od dokumentu ocekavam trochu vice nez jen pribeh, ale i nejakou informativnost, cehoz jsem zde nedostal temer vubec.
Spider-Man: Paralelné svety (2018)
Vizualne naprosty skvost a humorove mi film sedl mnohem vice nez Deadpool.
GTO (1999) (seriál)
Rozhodne jsem se bavil nejen lehcimi momenty ale i vaznejsimi. Nutno podotknout, ze nektere Onizukovy metody byly...nevhodne.
Temný prípad - Season 2 (2015) (séria)
Zbytecne zamotane, miliony postav, kdo se v tom ma vyznat. Navic chybi ta charakteristicka hutna atmosfera prvni rady.
Veľké malé klamstvá (2017) (seriál)
Az na ponekud ukvapeny zaver paradni serial. Velmi zajimave napsane postavy a neobvykly nahled do obce bohatych snobu.
Dalkomhan wonsu (2017) (seriál)
Tolik logickych nesmyslu...
V pasti (2018)
Paradni paranoia.
Cudzinec (2017)
Akce obstojna, ale tolik logickych der...
Všem klukům, které jsem milovala (2018)
Prijemna jednohubka s prijemnou protagonistkou.
Coco (2017)
Visualne paradni, ale film me jinak moc nezaujal. Ctvrtou hvezdicku davam kvuli finalni tretine filmu...a kvuli prvni animaci dolicku!