Recenzie (1 470)
Odplata (1999)
U filmu jsem se bavil, to ano - má to spád, jsou tam hlášky, Gibson je cool, ale na druhou stranu, typický film, o kterém už druhý den nebudu vědět. Mám tím na mysli, že i když je ve svém žánru dobrý, nic si z něho neodnesu. Žádná velká myšlenka, která by mě vrtala hlavou ještě dlouho po zhlédnutí.
Prehnití (1984)
Výborný Noiret asi top film Claude Zidiho. Ne, že bych se přimlouval za to, aby u nás policie pracovala stejným způsobem, ale na filmovém plátně víc než dobré. (Že bych ještě hvězdičku přihodil?)
Excellent Cadavers (1999) (TV film)
Hodně podobné seriálu Chobotnice. Ten byl lépe napsaný, pro diváka přžitažlivější. Ve prospěch Falconeho zase hovoří , že se jedná o skutečřný příběh a skutečnou postavu.
Obliehanie základne Glória (1989)
Sympatický byl pro mě "neamerický" pohled na vietnamské peklo. Co se ovšem nepovedlo, je český dabing. Vietnamčíci jsou všichni dabováni jedním hlasem a ještě s několika vteřinovým zpožděním.
Žena v čiernom 2: Anjel smrti (2014)
Začátek slibný - cesta do opuštěného stavení, rozhrkaný autobus, vystrašené dětské tváře..., ale dál jaksi nic. Vůbec jsem se nemohl dostat do děje, lekačky nefungovaly, napětí se nedostavovalo a tak jediné, co je možné pochválit je dobrý prostorový zvuk.
Vo štvorici v Mexiku (2014)
Viděl jsem obal a měl jsem jasno. Teenegerská komedie, kde se všichni budou předhánět jak jsou cool a ultra vtipný, k tomu mizernej scénář, mizerný herci a žádný důvod k úsměvu, natož pak k smíchu. A přesně tak i bylo.
Rozorvané objatia (2009)
Tímhle mě Pedro nijak neoslovil, natož aby mě chytil za srdce. Příběh tak trochu o ničem a samotná pointa na závěr - natočit kvalitní film, poněkud banální.
Na dno vášne (1997)
Konečně Almodovar, kterému mohu udělit s klidným svědomím tři hvězdy. Příjemně zamotaný a propletený film o dvou policajtech, jejich manželkách a jednom ne úplně nevinném svůdníkovi.
Úspech môjho tajomstva (1995)
Almodovar popisuje nelehký úděl žen, jako už tolikrát a u mě opět moc nezabodoval. Je to natahované, málo dramatické, málo zajímavé.
Kika (1993)
Od vesměs vychvalovaného Almodovara již čtvrtý zhlédnutý film a stále ne a ne se s jeho dílem ztotožnit. Kika je místy vtipná (hlavně některé dialogy mají říz), ale jako celek ujeté a místy trapné (vyvrcholení na balkoně). Takhle to dopadá, když si kupuji filmy do zásoby jen podle věhlasného jména.