Recenzie (92)
10 pravidiel ako zbaliť dievča (2014)
Je to živý, je to vtipný. Opravdu jsem neměla tušení, že se z tohohle filmu vyklube něco víc než další přiblblá "komedie". Ano, některé scény jsou možná trochu přehnané, ovšem, to vůbec nevadí.. Opravdu upřímně jsem se dosyta nasmála - a stejně tak celé kino.Ruml s Donutilem (a "high manem") byli skvělí, stejně tak hudební podkres. Jsem velice příjemně překvapena!! Co překvapená, zbožňuju to:) Jen by se příště mohl natočit film třeba o "10 pravidlech, jak svést chlapa" :)
The Ellen Show (2001) (seriál)
Na tohle se vydržím dívat hodiny! Nejen, že je Ellen zábavná a vtipná, ale také nabízí určitý pohled pod pokličku různých hvězd a hvězdiček, které se u ní objeví. Trochu mi připadne jak americká verze Krausova "uvolněte se, prosím" ..jen trochu jinak :)
Taliansky kľúč (2011)
Vleklá nuda s děsivými hereckými nevýkony...
Kdo zabíjí nejlepší evropské šéfkuchaře? (1978)
Spíš než film mi to přijde jako parodie na všechno. A pokud na to pohlížíte takhle, zábava je to vskutku skvostná :D "Na meloun ťukáte, hlávku zelí mačkáte, ženy štípete. Testujete tím kvalitu." ..aneb že chlapi jsou prostě neskuteční je krásně vidět i zde.. :)
Glee (2009) (seriál)
Hlavní "hrdinka" mi je vysloveně protivná, všichni jsou tací hrozně strnulí a nudní a prakticky se tam vlastně nic neděje. Zabiják času, k užití tak maximálně když chcete něco málo víc, než jen koukat do blba např. při líném ránu v kocovině, jinak se to nedá. Sladce ulepená estráda nudné odpudivosti.
Černej Dynamit (2009)
hrozná blbost. Navrhuji hrát panákovací hru - kdykoli se ozve znělka "dynamiteee,...."
Vše o Evě (1950)
Dobrý film, dobrý výkon... nesnáším ho.
Farma Rak (2011) (seriál)
ooo božeee... já teda zkousnu hodně, ale u tohohle jsem si málem musela skočit pro kýbl.. Opravdu nepochopím, kdo takovou blbost může napsat , natočit nebo nedej bože sledovat.. hlavní "hrdinka" je tak strašně nesympatická, že bych si radši uřízla uši a vypíchla oči a šla na doživotí do Shawshanku, než vidět další díl tohodle... škoda slov.
Kámo, kde mám fáro? (2000)
kolosální blbost v nejhorším slovasmyslu. Já mám dost smyslu pro humor i těch nejširších odvětvích, ale tohle je prostě jen stupidní. Pokud by mě tu "věc" někdo nějakým záhadným, nemožným způsobem donutil uzřít znovu, asi bych si v epileptickém záchvatu uřízla a snědla uši, vypíchla oči, následně povařené na kari, načež bych zemřela následkem samovznícení....
Intímne tajomstvo (2007)
horor to teda není... ale právě a ten účet jsem se pobavila slušně :D