Obľúbené filmy (10)
Barry Lyndon (1975)
Stalker (1979)
2001: Vesmírna odysea (1968)
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
Na Věčný svit se lépe vzpomíná než kouká, ale rozhodně je to jeden z nejkrásnějších filmů o lásce.
Amélia z Montmartru (2001)
Nebo nad Berlínom (1987)
Pred úsvitom (1995)
Dokonalá romantika, které se máloco vyrovná.
Faunov labyrint (2006)
Krásná a tragická pohádka, skvělý konec. Naprosto dokonalá vizuální stránka. Škoda jen, že ač partyzáni zvítězili nad Kapitánem, Frankova vláda byla ve Španělsku ještě hodně dlouho, dovedeme si proto představit jak to s nimi asi později dopadlo...
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Upřímně řečeno, byla jsem k tomuto filmu tak trochu skeptická, nj Arnold :), ale příjemně mě překvapil. Skvělá atmosféra, režisérská verze byla doplněná o pár vtipných scén, které se do té, která běžela v kinech nevěšly, závěrečná scéna v ocelárně naprosto perfektní. Bohužel film má pár scénáristických chyb, ted alespoň pro mě, jelikož teorii cestování v čase, kde se dá změnit jen pár věcí aby budousnost zůstala zachována a nepozměněna mi nepřipadá reálná. Jenže to by se musel defacto změnit celý scénář, ne yb spíš nikdy nevznikl, takže dávám 4*