Recenzie (69)
Tokyo Ghoul:re - Season 1 (2018) (séria)
toto vobec nema na prve dve serie
Rex - Tanec na sopke (2017) (epizóda)
Najlepšia časť z prvých 3 dielov
Channel Zero - This Isn't Real (2017) (epizóda)
Keď sa dostanú do domu aj sa konečne niečo začne diať
Scooby Doo: Měsíční nestvůra vylézá (2015)
Celý tento Scooby bol asi tak vtipný ako ten android čo tam bol
Circle: Uzavretý kruh (2017)
Prečo ten film v polovici ustrihli a dali titulky ? :D
Dokonalý zmysel (2011)
Dve dejové linky linka z nákazou bola super ale linka s romantikou no teda chodte za babou vypytajte si cigaretu , potom jej ešte dajte najesť zo zbytkou z reštaurácie a hneď sa zamilujete...Tá romantická linka na začiatku to tam ničila
Klíšťák - Vzhůru (2017) (epizóda)
K tejto epizóde mám len jedno slovo Cliffhangeeer :D
Dark Matter - Isn’t That a Paradox? (2017) (epizóda)
najlepšia epizóda série spolu s All Time in the World
Dark Matter - All the Time in the World (2017) (epizóda)
najlepšia epizóda zo serie
Dark Matter - Nowhere to Go (2017) (epizóda)
Jedna z najlepších epizód