Recenzie (88)
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Konečně nějaká změna! Walking Dead sleduju dá se říct z povinnosti, každý díl je prostě stejná rutina jako minulý, jsem zvědav na další sérii ale Walking Dead je oproti tomuhle prostě NUDA! Tohle má úplně nový, svěží nádech, který mě hrozně baví! A jelikož má na mnohem lepší hodnocení dávam 5* a Walking Dead snižuji na 3*.
Forrest Gump (1994)
Film má všechno - průřez americkou historií, skvělou hudbu, která už pro mě znamená 5*, skvělé herecké výkony - především Toma a celkově celé zpracování. Film by mohl patřit snad do každé žánrové kategorie - komedii, drama, akční, válečný, dokumentární, romantický..... Robert Zemeckis prostě odvedl skvělou práci :-).
Psycho (1960)
Psycho.
Gravitácia (2013)
Film má fakt luxusní 3D efekty, které vás nutí zavírat oči pokaždé, když na vás něco letí, to se musí nechat, ale bez nich by nestál v podstatě za nic. 1,5* přidávám jen za ty efekty, které v kině fakt berou dech ale jinak průměr, ne-li lehký podprůměr. Doporučuji k vidění jen v kinech a to ve 3D.
Dávam tomu rok (2013)
Nejhůře končící film, co jsem kdy viděl! Díky toho konce ubírám půl hvězdy, nad kterou jsem celý film uvažoval. Takže 45%.
Pomsta mŕtveho muža (2013)
Napínavé až do konce.
96 hodín (2008)
I will find you and i will kill you.
Spring Breakers (2012)
What the fuck was this shit!? http://www.youtube.com/watch?v=2k0L5MfJE7o
Zlatý časy! (2013) (relácia)
Tento pořad mě donutil dívat se, když jsem zrovna poslouchal hudbu.... To se moc často nestává. Příjemný pořad na nudné večery :-).
Analyzuj (1999)
Tyy, tyy jseš dobrej!