Recenzie (95)
Entropy (2008)
Krásná animace, dokazující fantasii jejího autora.
Temný rytier (2008)
Osobně mě toto "šílenství" kolem Batmana úplně minulo...Jako film se mi to zdá celkem dobré, herecké obsazení též, ale co mi na tom prostě vadí je samotný Batman, osobně Christiana Bala mám v oblíbených hercích zde předvádí také pěkný herecký výkon, ALE jsem prostě tak nějak zaujatá ba přímo alergická na Batmanův kostým. Alespoň pro mě se jedná o film, který je značně nadhodnocený.
2001: Vesmírna odysea (1968)
Dlouho jsem uvažovala nad tím, jak tento film ohodnotit, už jen z toho důvodu, že se jedná o velmi netypický a zvláštní filmový počin, který musel být ve své době trhákem s velmi dobrými filmovými efekty, dnes to bohužel už neplatí, diváci jsou zvyklí na filmy napěchované efekty (Avatar), které ale postrádají hlubší význam. Zčásti se bohužel i já řadím mezi tyto diváky, možná je to tím, že jsem ještě mladá a nebo tím, že mi tento film úplně nesedl. Rozhodně se jedná o filmový skvost, který bohužel nelahodí mému oku.
Princezná Mononoke (1997)
Toto bylo první anime, co jsem kdy viděla, proto je to pro mě něco výjimečného. Mám s tímto filmem spojeno mnoho dobrých vzpomínek. Příběh, který mě fascinoval společně s dobrou animací, mě u obrazovky udržel a přitom jsem si to užívala. Takto dobrých anime by mělo být víc.
Pulz hrôzy (2006)
Tento film, je možná "hororový" průměr, ale pro mě je něco víc, mám s tímto filmem spjaté hezké zážitky, proto ho asi mám ráda :)
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Když přežijete poměrně nudný začátek, tak konec je strhující :)
Kazateľ (2011)
Upřímně nechápu tak slabé hodnocení. Mě se tato vize "postapokalyptického" světa líbila. Temná atmosféra, která je cítit celým filmem, dobré herecké obsazení i vizuální efekty...Tento film si určitě zaslouží vyšší hodnocení, jistě, že se tam najde nějaká ta chybička, ale ukažte mi film, který je perfektní a líbí se každému.
Partička (2011) (relácia)
Partička je prostě legendární pořad :)
Príbeh žraloka (2004)
Nejlepší na filmu jsou ty dvě medúzy Ernie a Bernie.... :)
Dvanásť úloh pre Asterixa (1976)
Prostě můj oblíbený "díl" :D