Recenzie (13)
Späť v hre (2012)
Mám z toho smíšené pocit..opravdu nevím jak se vyjádřit,každopádně šlo z toho dostat asi víc,v případě Eastwooda to vypadalo na jeho opravdu poslední film,boužel 7,5/10
Môj otec je šialenec (2012)
Hudba,holky,děj,ale hlavně zábava :) 6,5/10 !
96 hodín: Odplata (2012)
Podle očekávání to sice nebylo,ale rozhodně to nebylo úplně zlé,podle recenzí ještě než jsem film viděl ,jsem se bál aby to nebylo vážně špatné ale momentálně můj názor je jednoduchý, málo akčních scén,některé přehnané viz ( Mercedes ),ale hudba a obsazení které je stejné jako u 1,město Istanbul , tomu zlepšili reputaci :) 70%
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Totální,fascinující film o několika faktorech života,fakt super.nedá se popsat jak je to dokonalej film,příběh.
O.C. California (2003) (seriál)
Pro někoho je to blbost,kravina,pro někoho je to nejlepší seriál,pro mně je to něco na co se nikdy nepřestanu koukat ,a nikdy nepřestanu závidět těm co mají takové štěstí a žijí v Californii.
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
Nejméně jsem od toho očekával ,pač jsem si myslel že po nepodařeném dílu Rychlí a Zběsilí to už Justin Lin nenapravý,opak je pravdou naprosto se mu to povedlo,svižné,akční, Dwayne,Diesel,to je dvojka která tomu dala dostatek energie,vlastně všichni co se vrátili tak tomu kralovali
Rýchlo a zbesilo 4 (2009)
Pokračování Fast and Furious,moje očekávání byla velmi vysoko,ale už v půlce filmu mi došlo že je to nejhorší díl celé série..bouhžel je to tak,nějak to nešlape,jako v 1 ..jediný co vidím jako plus je že nechaly město,a dobrý auta !
Rýchlo a zbesilo: Tokijská jazda (2006)
No,tak tohle je lahůdka,výborně to sedlo do sebe,od aut po nádherný holky :)
Rýchlo a zbesilo 2 (2003)
Po velkém těšení,přislo i veliké zklamání,po začátku kdy tomu kraloval závod,s úžasným Nissanem )jsem si myslel že to bude takové až do konce ,bouhžel tomu tak nebylo
S čerty nejsou žerty (1984)
Pohádka,která se jasně řadí mezi nejlepší co jsem viděl,k té patří i nejoblíbenější hláška "Máchale spadlo ti to "asi vítr"