Recenzie (117)
Rímske prázdniny (2003)
Proč neexistuje něco jako žebříček nejhorších hereček? Měla bych adepta...
Denník Bridget Jonesovej (2001)
Vadí mi ta podobnost pana Darcyho- jako Colina Firtha ze seriálu Pýcha a předsudek...a v podstatě mě celou dobu rozčilovala postava Bridget, což je zvláštní, protože ta je ve filmu nejdůležitější, ale pro pobavení na dlouhý večer se mi to líbilo...
Le Trop Petit Prince (2002)
Pěkné a milé :), pro mě dokonce lepší než mnohé krátkometrážní Disneyovky, a ty mám ráda...
Okno do dvora (1954)
Opravdu povedený film, kdy napětí stoupá každou vteřinou! A na konci mě dostaly efekty, kdy James Stewart padá z okna :D...
Pýcha a predsudok (1995) (seriál)
Opravdu nezapomenutelné, Jennifer Ehle v hlavní roli naprosto zazářila, podle mě zahrála nejlépe ztvárněnou "Austenovskou Elizabeth" vůbec!
Teletubbies (1997) (seriál)
Uaaaa!! Hrůza!
Nedotknuteľní (2011)
Skvělá a nezapomenutelná francouzská komedie!
West Side Story (1961)
Proč jsem čekala mnohem víc, něco, co mě úplně posadí na zadek, jak to bude skvělý? Ale hudba byla krásná, tam je to beze sporu...
Kde bolo, tam bolo (2011) (seriál)
Vůbec bych nečekala, že se mi tak bude líbit pohádkový seriál, ráda ho sleduju, i když víckrát bych se na to asi nekoukala....časem omrzí ;)
Áno, Giorgio (1982)
Zpěv byl samozřejmě krásný, ale herecké výkony byly opravdu špatné, místy se člověk musel i smát...Podle mě měl L.Pavarotti zůstat radši jen u toho zpěvu, tam podává bravůrní výkony, ale herectví nechat na někoho jiného :). I když K.Harrold byla leckdy ještě horší...