Posledné recenzie (16)
Jednotka samovrahov (2016)
Další zbytečný film, který nejen, že nepřináší nic nového, ale i to málo co vykrádá je tak šíleně slepené a nekonzistentní, že celkově nedává nic smysl. Motivace postav obětovat se pro vyšší dobro (nebo vlastní kůži) žádná, schopnosti, kvůli kterým měl být tým sestaven, má jen jeden člen a i ten není rozhodně žádný superpadouch či snad superhrdina. Jedinou zajímavou postavou je Harley Queen, na níž je ale bohužel zajímavý především zadek, což je také jediný logický důvod, proč je součástí bandy. Hlášky trapné (ok, viděl jsem s dabingem, ale tohle asi fakt nic nezachrání), příběh žádný, hlavní padouch resp. zápletka absolutně nepoutavé. Nevermore
Avengers: Pomstitelia (2012)
Výborná oddechovka, která mě jako fandu komiksů (pravda nijak urputného) bavila nejen humorem ale i pojetím, kostými, efekty, hudbou, Hulkem... Prostě krásnej nenáročnej film a vzhledem k "zadání" skvěle odvedená práce. Jediné co bych snad vytknul, kdybych musel, je hlavní padouch. Loki se mi tady sice líbí (tzn. vypadá daleko zlověstněji) mnohem víc než v Thorovi, ale i tak mi na něm pořád něco nesedí. Prostě mi nepřijde jako ten správnej "arcilotr", kterého by se měla bát celá země. Pět hvězdiček jsem nedal jen s ohledem na filmy, kterým jsem toto hodnocení již dal.
Džúbei ninpúčó: Rjúhógjoku hen (2003) (seriál)
V podstatě mám názor jako většina zde. Nejdříve jsem viděl film a ve srovnání s ním je seriál dost slabý. Snad až na poslední tři díly, kdy divák trochu zpozorní a děj ho konečně začne zajímat, ale to je málo a pozdě. Kdybych neviděl film tak seriál nedokoukám. Návaznost dílů také v podstatě nulová, v každém díle jen někoho rychle a snadno sejmout a jít dál. Animace je sice opravdu hezká, ale to se můžu dívat na obrázky a ne na film. Kvůli jednomu silnějšímu momentu v jedenáctém díle jsem váhal jestli tři hvězdičky, ale jeden silný moment je na nějakých šest hodin materiálu sakra málo...