Obľúbené filmy (10)
Potomkovia ľudí (2006)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Matrix (1999)
Hrdina (2002)
Pre mňa plnohodnotné umelecké dielo s myšlienkou. "How swift thy sword."
Nehanební bastardi (2009)
Strážcovia (2009)
Interstellar (2014)
Na Interstellar som čakal dlho a som spokojný. Komu sa chce, odporúčam pozrieť 2x. Jasné, chybky pre hnidopichov sa vždy nejaké nájdu. Pre mňa je to plnohodnotné dielo, ktoré som si úžasne užil a odporúčam. Plus fiktívna 6-ta * za soundtrack, ktorý film doťahuje k dokonalosti. :)