Recenzie (162)
Sucker Punch (2011)
S každou další projekcí lepší a lepší. Nevím, co mě na Snyderových snech tak poutá (asi fanouškovství do PC her? ), ale baví mě to. Jsem schopen přežít i jeho přesahy, které divákovi přímo pod nos...
Muž z ocele (2013)
Snyder prostě umí prodat svou vizi komiksové podívané. Narozdíl od třístovky má tohle i děj, který jde dál než komiksová předloha. Stejně je zatím vrcholem Snyderova snažení Watchmen...
Kód Enigmy (2014)
Stále nevím, čím si mě snímek získal, ale celkově mi sedlo vyprávění, střih a hudba (ta podpořila atmosféru skvěle). Možná je kouzlo v tom,že je to inspirováno skutečným osudem Alana Turinga...
Prepadovka 2 (2014)
První díl mi přišel ve větším tempu, ale některé scény (dvě kladiva v metru) byly vymyšlené parádně...
Megažralok versus Kolossus (2015)
ale chtělo by to aspoň * za družici... (To už je úplná bizarnost.)
Noe (2014)
Já nevím proč, ale prostě Aronofskému žeru jeho způsob vyprávění. Jediná věc, která mě na tomto snímku vyděsila jsou andělé - roboti. Ale zpracování biblických reálií, do nichž zamícháte Darwina? Mně se to prostě líbilo... Krom toho u každého charakteru chápete jeho činy, což se u většiny dnešních filmů nedá říct...
Žralokonádo (2013) (TV film)
Ještě půl hodiny po shlédnutí nevěřícně kroutím hlavou, jak tohle mohlo dostat nějaký rozpočet... ale fandy si to evidentně našlo, když se jedou další dva díly :D
Temný prípad (2014) (seriál)
Úžasná práce, výjimečný seriál, který se může porovnávat s knižními detektivkami....
John Wick (2014)
Nádherná žánrovka plná akčních klišé, které máme tak rádi. Konečně můžu zapomenout na Dům u jezera...
Stratené dievča (2014)
Skvěle podaný thriller s výborným výkonem hlavních rolí. Pouze s malou připomínkou, že knížka mi přišla lepší (spíše ucelenější, ale všechno se do filmu nevleze...).