Recenzie (89)
Vládkyňa zla (2014)
Tak toto byla bomba. Konečně film, kde se nešetří s fantazií a efekty. Pokud jste blázni do kouzel, víl a nadpřirozených věcí, tak neváhejte a hurá do tohoto filmu. :) po dlouhé době něco, od čeho jsem hodně očekávala a taky se tak stalo. Ale na druhou stranu by mi více seděl jiný děj filmu, než ta ohraná Růženka. Začátek byl tak jiný a o to tak kouzelnější.
Herkules (1997)
moc hudby
Mládeži neprístupné (2013)
Bože co to bylo?! :D
Tie roky sedemdesiate... (1998) (seriál)
Konečně něco reálného! :)
Ľadové kráľovstvo (2013)
Víc hudby, jak děje. Na první shlédnutí si řeknete další stejná animovaná pohádka. Nyní mohu říct, že se mi to dostalo do hlavy a píseň let it go znám skoro nazpaměť.
Amazing Spider-Man (2012)
Toto není Spider-Man...
Spring Breakers (2012)
Vážně nevím... je to divně střižený, není tam příběh, jen kozy a drogy. Čekala jsem víc.
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
Jop, překvapilo mě to, čekala jsem že už mi to nebude moct mít co nabídnout. A celou dobu jsem čekala na chování jako měla "Joanna" ! Už v jedničce bych začala všechno rozbíjet a hrnout můj přepychový slovník sprostých slov. Nechápu, že mají všichni takovou trpělivost.
Transformers: Pomsta porazených (2009)
Být na tomhle v kině, tak se počůrám. 100 %
Návrh (2009)
Je to průměrná americká komedie,ale zaujal mě ten nápad a u filmu jsem se bavila.A navíc tam hraje Ryan ;-) .