Obľúbené filmy (10)
Votrelec 2 (1986)
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
Největší kino zážitek EVER. I po letech umírám blahem při prologu Galadriel. Audio-vizuální orgasmus, film kterej vyslyšel všechny moje touhy. EPIC!
Matrix (1999)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Star Trek VIII: Prvý kontakt (1996)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Hviezdne vojny IV - Nová nádej (1977)
Kdo na tom nevyrost, tak už asi nepochopí...pro mě nezapomenutelnej zážiitek. Jak z jinýho světa...epický, osudový, magický....božský.