Recenzie (221)
Na návšteve (2015)
Asi podle hodnocení jsem očekávala nějakou naprostou bombu, a zase až taková bomba to teda podle mě nebyla, ale asi jsou to moje předsudky protože nesnáším filmy které jsou točeny hercovou kamerou... Film má být film a né nějaký dokument. Přijde mi naprosto nepřirozené, že někdo bojuje o život ale pořád drží v ruce kameru a nahrává. Tak snad každý kdo by byl v jejich situaci použije kameru jako zbraň a omlátí jim jí o hlavu. No za mně 3 hvězdičky.
Zabijak Joe (2011)
Musím to rychle ze sebe dostat jaký na mě udělal film dojem... výborný naprosto senzační herecký výkon McConaugheyho a ostatních, jen nechápu že hodnocení není v červených barvách, ale chápu že tenhle šálek kávy není moc pro každého... Ještě jednou musím podotknout výborný!
Monk (2002) (seriál)
Takže aby bylo jasno stáhla jsem si všech 8.serií a díl od dílu jsem začala zjišťovat že se na to moc nedá koukat v kuse... Pač ty jeho fóbie vám začnou víc a víc lézt na nervy. Ale stejně ho mám ráda, jen si musím díl od dílu dávat velké přestávky:-D
Sinister 2 (2015)
Ale,ale,ale kdo si to tady myslel že natočí skvělé pokračování a místo toho to vidím spíš ne skvělí prd :-D
Insidious: Kapitola 3 (2015)
Ale bylo pár scén kdy jsem měla krapet v kalhotách...
Sedem zhavranelých bratov (2015)
Tak tomuhle teda už vážně nerozumím... Neříkám že pohádka byla špatná nebo že by se mi nelíbila, to ne! Ale nechápu jak Sedmero krkavců z roku 1993 má jen nějakých 60% a tohle 75% Vždyť na té starší pohádce bylo super jak byla ponurá a svým způsobem i strašidelná. Bohužel nová verze s Issovou je spíš vtipná a parodická a tak se dnešní pohádky točí všechny.
Bláznivá dovolenka (2015)
Myslím si že na 4.hvězdičky to rozhodně není, ale každý máme jiný vkus a jiný smysl pro legraci!
Legenda o vraždícím strašákovi (2013) (TV film)
Podle hodnocení jsem neočekávala nějakou bombu, a tak sem se k filmu i stavěla... Jen škoda, pač strašák vypadal v jistých momentech vážně hodně strašidelně, aspoň kdyby ho tam tolik neukazovali, protože po 20.minutách si zvyknete a pak už vás na film ani nebaví se koukat!
Temné miesta (2015)
Kdo asi může být tím vrahem ? ŽE BY TO BYL ZAHRADNÍK?????????
Hidden (2015)
Velmi příjemné překvapení! Mám už naprostou averzi na filmy kde vypukne rádoby nákaza ze které se vzápětí vyklubou nakažení zombíci se stejnou ohranou zápletkou! Doporučuji rozhodně dát filmu šanci a kouknout se!