Recenzie (221)
Případ Outreau: Francouzská noční můra (2024) (seriál)
No myslím si o tom své... bůh ví kde je pravda... a mocní si můžou veselé chrochtat. A ta mrtvá holčička... no pravdu se už asi nedozvíme.
Had (2021) (seriál)
U tohohle seriálu bude mít chuť kouřit i nekuřak...včera zkouknuto na jeden zátah a dneska mi to celé pořád šrotovalo v hlavě jak někdo mohl a jak to že mu to takovou dobu procházelo! Dobrý mám ráda tyhle pořady které shlednete a pořád nad nimi musíte přemýšlet!
Nevina (2021) (seriál)
Naprostá bomba
Rozhnevaný muž (2021)
Teda ale ten konec mohl být slušneji natočen... i tak dávám 5☆
Mastičkář (2023)
Tady se nemáme o čem bavit. Skvěle natočené drama....
Mníška 2 (2023)
2x lekačky- 2x hvězdy za každou z nich, pač zbytek filmu jedna velká tragédie. Děj filmu úplně o ničem, žádné tajemno a všechno se na vás snaží vychrlit hned. Škoda
Hannibal (2001)
Teda že Gary Oldman hraje znetvořeneho může na lůžku sem nemohla uvěřit.
Era ora (2022)
Docela povedený snímek, až byl trochu děsivý...
Lucas (1998)
Tak tady trochu nechápu to hodnocení, tohle je prostě stará dobrá klasika...
Šťastně až do smrti (2022)
Super film, předčil mé očekávání