Recenzie (49)
Osudový dotyk (2004)
Prvá polovica skvelá, od prvej cesty časom to ale bolo o dosť horšie. Skôr 3,5 ako 4.
Apocalypto (2006)
Nudný a predvídateľný film. Bod navyše za peknú prírodu.
Šestiraňák (2004)
Bolo to pridlhých 27 minút...
Okrsok 13 (2004)
Logiky to moc nepobralo, ale pozerá sa na to celkom príjemne. Slabšie 4*
Rejected (2000)
Jediné čo ma zaujalo bol záver.
Karol - človek, ktorý sa stal pápežom (2005) (TV film)
Toľko pátosu sa snáď nevidí ani v ruskom vojnovom filme. Takáto silná látka sa isto dala spracovať aj lepšie.
Andrej Rubľov (1966)
Vďaka prílišnej dĺžke skôr 3,5.
Veselá farma (2007) (seriál)
Prvých 20 dielov čistých 5*, ostatok je slabší tak znižujem hodnotenie na 4*
Pohraniční pásmo (2000)
Pre mňa najlepší Parkov film.
Chuť melónov (2005)
Zaujímave, ale aj tak som nepochopil o čo tam šlo :)