Recenzie (468)
Skokan (2008)
Nenadchlo mě to, ale nenudil jsem se ani na chvíli. Je jasné, že je to film na efekt, že se tvůrci soustředí na to, jak film působí obrazem a ne příběhem. A proto ve mně nenechal nic, jen ty pěkné obrázky.
Prosíme pretočte (2008)
Mám radši, když hraje můj oblíbenec Gondry na melancholičtější strunu, ta ho podle mě tolik neomezuje. Viděl jsem spoustu skvělých nápadů, viděl jsem hezky natočený film, ale obsahově pro mě prázdný. Chybělo mi tam větší kouzlo.
21: Oko berie (2008)
Docela jsem se i bavil! Ale ve chvílích, kdy to tak tvůrci moc nezamýšleli.
Útek do divočiny (2007)
Cival
Moje čučoriedkové noci (2007)
Mám se stydět za to, že se mi to líbilo? Já myslím, že vůbec ne. Není to nijak přelomový film, ale je to hezký příběh o lidech, jejich problémech.. touhách. Navíc krásně podaný (skvělá forma). To mi stačí.
Ja, legenda (2007)
Těsně vedle. Těsně.
Spláchnutý (2006)
Příběh je špatnej, celkově dost velké animákové klišé, ale některé vtipy mě skoro dostaly ze židle. Rozhodně fajn odlehčující zábava, která na mě nepůsobí tak pitomě, jako Madagaskar. Díky bohu.
Václav (2007)
Asi se příliš nechám, ale na mě ta "vlezlá" poetika celkem zabrala.
Truman Show (1998)
Krásný film s poselstvím a myšlenkou.
Once (2007)
Jak "málo" stačí.