Recenzie (380)
Škoda lásky (1995) (TV film)
Chtělo to hlubší sondu do života této písně, takto ten dokument vyzněl naprázdno ... 2*
Lízino štěstí (1939)
Líza je tak naivní, že kdyby žila v dnešní době, tak by šlapala chodník a zpívala pasákům. 2*
Lovci gangstrov (2013)
Pěkně se na to dívá, ale je to reálné? Kdyby to Ruben předělal na komiks, možná bych dal více hvězdiček, zatím 2-3*
Vor v zakoně, vládce podsvětí (2010)
Perfektní výlet do světa podsvětí, byť s hořkou příchutí nasranosti na závěr 3-4*
Dredd (2012)
Souhlas s verbalem, Serbuan maut v jiném a naprosto nezáživném podání 2*
Hon (2012)
Neuvěřitelně drsné a temné, jen ten konec se mi zdá být lehce neuvěřitelný, ale lidi jsou různí ... 4*
Strýko Búnmí (2010)
Až na pár mrazivých okamžiků neuvěřitelně nudný film 2*
Láska v hrobě (2012)
Dokument nabízí pohled do skutečného života bezdomovců, dokazuje jejich každodenní boj o přežití a také úpadek do rezignující odevzdanosti. Krásně se v dokumentu rozkrývá ono sociální dno, izolace od "běžného" života, rezignace a tvrdohlavá nechuť přijmout jasný cíl za povznesení se do "normálu". To dno je v očích jich jediný svobodný majetek, kterého jsou ochotni se držet do posledního okamžiku, stejně tak, jako jeden druhého. Tragický osud Jana a Jany dokazuje, že svoboda má dvě cesty - většinově a menšinově pojatou - a každá z nich vede k tragické smrti. 3-4*
Hogo Fogo (2000) (relácia)
Neskutečná kravina, Margita je zajímavá osobnost, ale rozhodně není dobrý moderátor a bavič ... ODPAD
Paralelné svety (2012)
Zajímavý nápad, který sráží spousta nelogičností. 3*