Recenzie (100)
Tu to musí byť (2011)
Tady něco není v pořádku, ale já vím co to je. Je to Cheyenne, jeho manželka, jeho šílená kamarádka z města (nebo kdo to je) a její metalová dcera. Jediný v pořádku je Tony. Ten od nich očividně utekl... chytrej kluk.
Život Davida Galea (2003)
Život Davida Galea aneb jak spáchat sebevraždu prostřednictvím trestu smrti. A výsledek? Jeho bývalá manželka dostane peníze a Bitsey má o čem napsat do novin, které si stejně nikdo nečte.
Pozemšťan (2007)
Velmi nápaditý film, ve kterém mi však vadila jedna věc, a to chování Johnových kolegů – "přátel", kteří by ho nejraději poslali do blázince (někteří dokonce i zastřelili), třeba jen za předpokladu, že si celý příběh co jim vyprávěl vymyslel, aby si z nich udělal legraci. Copak je někdo nutil být na té "oslavě"??? Kdykoliv mohli odejít, a přesto tam někteří hráli nepochopitelné divadlo a dělali ze sebe ufňukané a ukřivděné děti. Připadali mi dost vyšinutí. Nevím, možná je to tím, že to byla parta učitelů.
Sucker Punch (2011)
Skupina digitálně upravených slečen v sexy oblečcích, střílející do zombie nacistů a jiných bizarních stvoření... blbost na entou.
Zdrojový kód (2011)
Zdlouhavý a nudný film, ve kterém polovinu děje tvoří opakující se scénka ve vlaku. Myšlenka, že muž, který je polomrtvý, ale ještě mu funguje mozek, může díky počítačovému programu (Zdrojovému kódu) změnit minulost, zachránit miliony lidí a štastně až do své kyber-smrti žít ve Zdrojovém kódu, přestože jeho reálné tělo zemře, mě neoslovila.
Táto krajina nie je pre starých (2007)
Film se strhující atmosférou a zářící Javier Bardem jako jeden z nejúchylnějších zabijáků, co jsem kdy viděl. „Call it.“ Ode mě plný počet! :-)
Nočná hliadka (2004)
Tento film mi naprosto znechutil jeho knižní předlohu, kterou mám rád. Říkám si: „Kde udělali soudruzi chybu?“ Snad by bylo lepší ptát se: „Kde ji neudělali?“. Celé zpracování „Jiných“ působí vtipně. Rozhodně jsem si nepředstavoval jejich kouzla jako blikání baterkou! A když si zpětně představím Antona (hlavní postavu knih) jako toho herce z filmu, tak mi naskakuje husí kůže. Vrcholem ovšem bylo "magické" auto v podobě 50 let staré dodávky s nitrem. Možná jsem moc velký idealista, ale toto fakt ne...
Smrtihlav (1998)
Dostat se k tomuto filmu nebylo vůbec jednoduché. Příliš jsem netušil, do čeho jdu, ale výsledek mě velmi mile překvapil. V závěru mi běhal mráz po zádech.
Melancholia (2011)
S tímto filmem dostalo slovo "peklo" nový rozměr.
Requiem za sen (2000)
Co o tomto filmu říct? Podle mě škoda slov, musí se vidět. Rozhodně patří mezi nejlepší filmy, které jsem kdy viděl – svoje dělá i geniální soundtrack. Jeden z mála filmů, který jsem musel vidět víckrát. :)