Recenzie (55)
Moon (2009)
Takové artové sci-fi. Slibný začátek (3 hvězdy), nudná druhá polovina (2 hvězdy), překvapivé vyvrcholení (4 hvězdy). Jen pro otrlé arťáky, či scifisty.
Veľký flám (1966)
nechapu, co na tom vetsina hodnoticich vidi. zdlouhavy podrumerne vtipny biak.
Kobry a užovky (2015)
suchá/drsná sociální sonda. Povinná "četba" pro střední třídu a její děti.
Mesto hriechu (2010)
Skvěle natočená klasická kriminálka, kde atmosféra (ještě) vyhrává nad efekty.
Verejní nepriatelia (2009)
kvalitně natočeno, ale žádný "megabiák"
Koža (1981)
Málokdy se podaří přenést emoci předlohy naplno do filmu. Hořkost prohry především skrze ženy, hrubost vojáků i když jsou to američané. Mastrojaniho svádění nahradí brutální realita. Příběh drsný díky svoji realističnosti.
Dymová clona (1999)
super téma, neuvěřitelně rovnoměrně našlápnuté 2h40min, top obsazení. 16 let jsem Insidera neznal a mnoho let jsem takto nadupaný biák neviděl. Proti všem dnešním efekty nabušeným spektáklům bez děje je to velké osvěžení.
Vymedzený čas (2011)
super námět, ok visuálně, na prd rytmus
Život je život (2015)
vtipný začátek, pak již jen odpad ...
Bournov mýtus (2004)
Jako první jsem viděl Identity a je to lepší film. Supremacy je jak nové Bondovky s "rusákem" Craigem. Plno akce a nedostatek atmosféry a vkusu.