Obľúbené seriály (9)
Narcos (2015)
Homeland - Zradca (2011)
TOP mezi seriály. Každá série překonává tu předchozí. Seriál je především realisticky ztvárněn a poukazuje na dnešní dění a hrozby. V nové řadě se můžeme těšit na IS .....
Dexter (2006)
Okresný prebor (2010)
24 (2001)
Banshee (2013)
Co se mi zpočátku zdálo jako nízkorozpočtové Béčko, se velice rychle stalo těžkou závislostí. První série paradoxně nejslabší, ale i tak si to zaslouží 5. Poslední série byla z úplně jiného soudku, přesto mě nesmírně bavila. Opravdu skvělý seriál ....
Priatelia (1994)
Hospoda (1996)
Tohle je pro mě kult. Super scénář a hlavně hlášky Petra Nárožného. Zajímalo by mě co všechno bylo ve scénáři a do jaké míry Petr Nárožný improvizoval. Seriál znám nazpaměť, přesto se ho nikdy nedokážu nabažit. Pravidelně sleduju každé léto a příjemně se u něj stále zasměju a odreaguju. Pro mě osobně nejlepší porevoluční seriál.