Recenzie (73)
Harry Potter a väzeň z Azkabanu (2004)
Jakožto milovník celé knižní série jsem si nemohla ujít i filmové ztvárnění. Bohužel se s každým dalším filmem dostavovalo stále větší rozčarování a zklamání. Ač se po trikové stránce a výpravě nedá vytknout nic, tak herecké výkony už trochu kulhají (kromě profesora Lupina) a hlavně nemůžu odpustit scénáristům, že totálně zabili postavu Siriuse Blacka, která jinak byla vůbec nejlepším charakterem ze všech 7 knih! Zde dostala úplně jinou povahu a je z ní jen přeslazená troska.
V hlave (2015)
Ač jsme šli do kina komedii, o citové propady nebylo nouze. Ano, bylo to o emocích - jak o těch, co byly v hlavě Riley a snažily se napravit napáchané škody, tak o těch, které to v divákovi vyvolalo. Dle mého soudu se tu více vyžili rodiče a dospělí, kteří si přesně tímto už prošli a mohli už jen zavzpomínat na své imaginární kamarády z dětství. Pixar prostě umí! A mimochodem: "Kdo tu má narozeniny?"
Návštevníci (1993)
Geniální komedie, na kterou se můžu dívat pořád dokola a prostě se neokouká. A neoposlouchá. Jeden z důvodů, proč je to tak perfektní, připisuji i českému dabingu, který se vypálí do paměti a smějete se jen při vzpomínce na to podání. "Fuj, tady to divně smrdí. Jako nohy nebo co..."