Recenzie (4)
John Wick 2 (2017)
ak niekto pise, ze dvojka stratila styl, tak bol asi na inom filme... vizualne perfektne dielko a suboj v muzeu v zrkadlovej sieni proste nema chybu... skombinovat NY s ITA a s KR bol zasah do cierneho... otvoreny koniec nas nechava dufat v treti diel... uz aby tu bol...
Prebudím sa včera (2012)
Filip Blažek je veľmi nesympatický a fakt zlý herec a pán Mádl sa mi v tomto filme moc nepozdával vzhľadom na to, že vyzerá o dosť staršie ako žiak v tretiaku na strednej. Film bol nudný žiadne prekvapenie ani vtipné scény za moc nestáli. Bolo to nepresvedčivé a ukončili to totálne flákačsky a už vôbec nehovorím o pokuse napodobniť stroj času a mohli tam dať trošku zmysluplnejšiu zápletku.
Kameňák 4 (2013)
Tak na toto je odpad dosť vysoká známka. Celá komédia je postavená na trápnych starých vtipoch.
Slimák (2006)
Definovať tento film ako Sci-fi, horor a komédia je na mňa silná káva. Lebo som sa nezasmiala ani som sa nebála a Sci-fi si predstavujem troška inak.