Posledné recenzie (13)
Prvých 100 (2014) (seriál)
Príjemné prekvapenie minulej sezóny, seriál je rozhodne nadštandard (nielen) na pomery CW. Začala som ho sledovať s rezervou, prvých pár častí bolo rozpačitých, ale potom sa to rozbehlo. Druhá séria predčila prvú, väčší dôraz sa kladie na akciu a nie na vzťahy, čo seriálu rozhodne prospelo. Takisto kvitujem nižší počet dielov, stovka si drží akčné tempo a nie je miesto na nudné fillery, o napätie nie je núdza. Som rada, že seriál dostal 3. sériu, verím, že si udrží kvalitu.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Kingsman bol na popredných priečkach môjho must see listu 2015 a jednoznačne nesklamal. Skvelá zábava & akcia, memorable hlášky a plejáda perfektných hercov, či už overení harcovníci ako Firth a Strong (ktorý konečne nehral záporáka :D ) alebo sympatické nové tváre Egertona (žeby nová hviezda na obzore? Eggsy v jeho podaní ma naozaj bavil) a Cooksonovej, takisto výborne stvárnená Gazelle. Soundtrack bol absolutely on point. Očakávala som síce, že bojové scény budú ešte o niečo drsnejšie, ale nesťažujem sa. Videné v kine 2x a asi sa vyberiem aj na tretí krát, tie 2 hodinky ubehli veľmi rýchlo a ja sa proste Kingsmana neviem nabažiť :) Dychtivo očakávam sequel.
Rebelka z predmestia (2011) (seriál)
Veľmi príjemný počin, groteskne zveličené postavičky "vyčančaného" predmestia ma proste bavia, hlavná hrdinka je veľmi sympatická a dá sa s ňou ľahko stotožniť. Prvé časti boli pre mňa zaujímavejšie, napriek tomu dám šancu aj druhej sézóne, kreatúry z Chatswinu si ma získali. Bezkonkurenčná je Dalia, stereotypne priblblá ružová blondínka s vymletým výrazom tváre, prázdnym pohľadom a bohovskými hláškami ("check your attitude hooker"), za zmienku stojí aj exhibicionistický a mierne idiotný brat najlepšej kamarátky hlavnej hrdinky, a takisto aj Dallina splastikovaná matka Dallas.