Recenzie (3)
Clementine (2004)
Z donucení jsem se dodívala až do konce. Ještě teď mi třeští hlava z neustálého řvaní té malé holčičky. Postrádala jsem smysluplný příběh. Steven Segal se tam mihl snad na jeden záběr a zbytek filmu byl nedívatelný. Nechápu, jak scénáristi ten scénář psali určitě pod vlivem saké. A zápletka? Od začátku do konce bylo jasné co se stane snad jen jeden moment napětí, ale jinak hrůza.
X-Men: Prvá trieda (2011)
Tento film patří k mým nejoblíbenějším hlavně díky hereckému obsazení mám na mysli Michaela Fassbendera a Jenifer Lawrence. Film Vás vtáhne do děje takřka okamžitě a od obrazovky si nezajdete ani na záchod. O emotivní momenty není nouze zvláště konec. Jediné, co mi vadilo je že, v DVD edici nejsou automaticky titulky v cizojazyčných částích, ale trocha ruštiny či němčiny nikdy neuškodí. Vizuální efekty brilantní jako v předchozích dílech. Zajímavé je se například zaměřit na Hankovy modré chloupky jak se ve větru pohybují. Noví mutanti, ale nejsou tak zajímaví jako v třetím dílu.
Hviezdna brána: Atlantída (2004) (seriál)
Velmi povedený spin-off k původní Star Gate a dokonce podle mého názoru mnohem lepší. Jediné, co bych seriálu vytkla je Rachel Luttrell aka Teila. Její dokola se opakující strach o "své lidi" mě přestal bavit po několika dílech a co se týče těch jejich "ksichtíků", to by se herečce nemělo stávat. Moje nejoblíbenější postava je rozhodně Tedd nebo Rodney. Tento seriál stojí a padá právě na Rodnym, sice po pár dílech zjistíme že Rodney umí opravit všechno a tím pádem nejsme překvapeni a ubírá to na napětí, ale nevadí je stejně boží! Efekty super, pozorný divák občas najde chybku. Rozhodně doporučuji všem, kteří mají rádi sci-fi. Nemůže zklamat