Recenzie (5)
Strážcovia Galaxie (2014)
Prostě jedna velká jízda ve velmi barevném provedení.
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Po zjištění jak přežil Coulson končím. Sice místy dobré a akčnější díly, ale jinak velmi průměrné zpracování... Škoda pro Marvel, mohli si dát více záležet...
Amazing Spider-Man (2012)
Mě se to docela líbilo. Jasně, na první trilogii( hlavně 2 první filmy) to nemá, ale i tak se na to dá koukat. Hlavní postavy sympatické( až na Peterovo koktání ;)), jako nový základ trilogie dobré ale ne úžasné, takže za 4*
Abraham Lincoln: Lovec upírov (2012)
Akční scény povedené, ty "mluvené" zas tak ne. Benjamin Walker jako Lincoln se mi vůbec nelíbil, takovej nesympatickej... Spíš bych tam vyděl takového McAvoye.. No dám 3 hvězdičky, uvidíme do budoucna...
Arrow (2012) (seriál)
Dobře vyhlížející seriál. Hlavní hrdnina nemá žádné superschonosti, jak to je poslední dobou v oblibě, ale také nemá žádný speciální trénink jako třeba Batman. Herci neokoukaní a to někdy přijde vhod... Takže zatím 4*